Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Sometimes I cry

Av pierre marzouki - 10 september 2007 05:55


Sometimes when I'm alone
I cry because I'm on my own
The tears I cry R bitter and warm
They flow with life but take no form
I cry because my heart is torn
and I find it difficult 2 carry on
If I had an ear 2 confide in

I would cry among my treasured friends
But who do u know that stops that long
to help another carry on
The world moves fast and it would rather pass u by
than 2 stop and c what makes u cry
It's painful and sad and sometimes I cry
and no one cares about why.

 
 
Ingen bild

dedis

10 september 2007 18:26

i care about why...

 
tina

tina

12 september 2007 18:00

and there is no tina behind you no more

http://tinanyman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sigrid

14 september 2007 22:23

rätt tina, han är fan inte värd dig! han är inte värd nån? han tror att alla ska tycka synd om honom o grejer? tss.. stick härifrån, vad tror du pierre? snälla, skaffa dig ett liv eller flytta härifrån, snälla du! du kanske borde tänka på vad du håller på med? haha, du utnyttjar ALLA dina "vänner" eller ja, har du ens några vänner pierre? ehm, bra fråga fan? jag tror inte det :p du borde nog flytta.. haha!

 
Ingen bild

sigrid

14 september 2007 22:26

sheeeet, haha! kan inte sluta garva asså.. du är så patetisk pierre, du tänker bara på dig själv, inte på dina vänner! du vill att folk ska bry dig om dig, men du själv bryr dig inte om andra eller dina vänner? HAHAHA, vad hade du förväntat dig din IDIOT? haha, störd du är asså.. STIIIICK HÄRIFRÅN :D HAHA! TÖNT

 
lina tallberger

lina tallberger

18 september 2007 17:35

ehm, sigrid varför är du alltid så jävla stor i orden? om du inte gillar pierre varför inte bara skit i honom, tror endå inte att han bryr sig så jävla mkt om dina menignar. det visar bara hur fruktansvärt omogen du är! och om han nu på nått sätt gjort fel så frågar jag dig: har du aldrig gjort något fel/dumt? sigrid, helt ärligt så kallade du vell honom för "din bästa vän" likaså har du kallat mig och många fler, men endå har du mage att vara så fruktansvärt öppen. det är falskt. jag vill inte bråka med dig elr nått, men jag tycker du gör fel som skriver som du gör.

http://www.linuslina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lina tallberger

18 september 2007 17:37

och om han nu har gjort fel på något sätt, varför ska du då också göra fel och skriva på det dumma sättet du gör? behåll stoltheten istället. och pierre, ta hand om dig, yeah :) kram från linis.

 
Ingen bild

sigrid

20 september 2007 17:24

klart jag har gjort fel! men pierre verkar inte fatta vad han gör/håller på med.. sen att du tycker att jag är omogen, visst det får du tycka :) för jag tycker lika så om dig.. sen att du säger att jag är falsk? haha yeye what ever.. du är lika falsk själv lina ;p med tanke på allt angående emma? kom inte och snacka!

 
lina tallberger

lina tallberger

20 september 2007 21:37

OK SIGRID. och du har inte vart tio gånger falskare mot tex. emma? om vi endå ska vara inne på den linjen. jag har sagt att jag inte tänker tjafsa med dig, jag sa bara vad jag tyckte!

http://www.linuslina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sigrid

21 september 2007 13:55

whatever.. hah

 
tippan

tippan

19 november 2007 00:29

finns inge bättre än denna kille..

http://tippy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pierre marzouki - 21 juli 2008 19:31

 Pierre Marzouki 1988-2008   We gotta make a change... It's time for us as a people to start makin' some changes. Let's change the way we eat, let's change the way we live and let's change the way we treat each other. You see the...

Av pierre marzouki - 24 juni 2008 03:43

been there, done that. c ya

Av pierre marzouki - 15 juni 2008 04:59

Nice, France. its to good to be true :)

Av pierre marzouki - 27 maj 2008 01:32

Man gör bara dumma saker när livet går neråt, en beroende framkallande känsla som känns så bra när man e på botten o alla säger att man ska sluta, när dom själv gör dumma saker när deras liv går neråt. men saker o ting går upp o ner, de kommer aldrig...

Av pierre marzouki - 29 april 2008 04:57

Man är Fri om man gör det man vill göra i sitt liv Den känslan säljs inte så ofta.... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards