Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

ja trodde aldrig, men nu så

Av pierre marzouki - 20 juli 2007 18:20

Ja e rädd och paranoid, ja trodde aldrig, men nu så...

Vad som än händer, finns ja alltid här för er.
ja älskar er, ni e dom ja vänder mig till.
även om vi tjaffsa, de kommer alltid en ljus dag efter alla mörka nätter.

De kommer svårare tider, de går upp och ner, nonstop.

håll huvudet högt bara och va ärlig mot dig själv och alla andra.

riktigt ärlig, precis som mig, min ärlighet satt mig i problem ja aldrig trodde skulle hända mig, aldrig, men ja kan inte göra nånting åt de, bara fortsätta.
Klaga aldrig, tyck inte synd om oss själva, låt dig inte själv vara offret, för de finns dom som ha de mkt mkt värre, men vi alla ha våra problem, vi alla ha våra egna tårar att släppa.

va bara ärlig, gö aldrig illa någon när du själv bara vill njuta av livet, utan problem o bara le varje dag, men tyvärr så är de inte så, vi alla lider verkar de som, vi alla vill skada varandra, me ord elr slag, varje jävla dag.
Ja vill inte få de här o låta som ett dåligt liv elr nåt, men de e sant, de e verkligheten. vi lever bara i den och vi knullar oss själva varje jävla dag.

Ingenting kommer att ändra mig, ingen och inget, ja e fortfarande samma den där pierre, ja e där för dig om du behöver något, säg bara till, livet e för kort för att tänka på sig själv, ja lever fortfarande, de e viktigast för mig
ja kan fortfarande gör nånting bra, ja kan fortfarande hjälpa någon, men ja ha många som e efter mig och jag ha mer som älskar mig, spelar ingenroll va folk säger om mig, gud vet, han ha skrivit ner allt.

ja e fortfarande den pierre du känner, ja e rädd bara.

 
 
Ingen bild

sigrid

20 juli 2007 18:53

fint skrivet pierre.. i love you!

 
Ingen bild

Jag behöver pierres bröd

27 juli 2007 23:20

=(=(=(=(=(=(=(=(=( jag är sååå ledsen på dig pinken, du kunde faktiskt ge mig lite bröd, jag är såå hungrig!snälla en skiva med lite ost och skinka, kanske en skiva tomat??du är min vän och min kärlek!din leffe!vi har ett bra band pinken, jag behöver bara lite bröd till fisksoppan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pierre marzouki - 21 juli 2008 19:31

 Pierre Marzouki 1988-2008   We gotta make a change... It's time for us as a people to start makin' some changes. Let's change the way we eat, let's change the way we live and let's change the way we treat each other. You see the...

Av pierre marzouki - 24 juni 2008 03:43

been there, done that. c ya

Av pierre marzouki - 15 juni 2008 04:59

Nice, France. its to good to be true :)

Av pierre marzouki - 27 maj 2008 01:32

Man gör bara dumma saker när livet går neråt, en beroende framkallande känsla som känns så bra när man e på botten o alla säger att man ska sluta, när dom själv gör dumma saker när deras liv går neråt. men saker o ting går upp o ner, de kommer aldrig...

Av pierre marzouki - 29 april 2008 04:57

Man är Fri om man gör det man vill göra i sitt liv Den känslan säljs inte så ofta.... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards